Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanța de pe siteul https://mese-de-masaj.ro/, se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunța la cumpărare, fără penalitați și fără învocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 “Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.
Sunt exceptate de la dreptul de returnare bunurile care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de exemplu, produsele deschise sau alte bunuri care intra în contact direct cu pielea), stipulat in art. 16 lit. e al DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN SI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011.
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.
In cazul exercitarii a dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile art. 7, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuieliile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Rambursare sumelor se face prin Banca cu ordin de plata sau prin Curier.
In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret.
SC Zoldvadasz International SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Costurile de retur si de transport pentru produsul produsul returnat si cel inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre consumator.
Acest drept nu poate fi invocat in cazul produselor ridicate / cumparate fizic de la magazia noastre, pentru care a fost facuta proba (ori instalarea/ansamblare), la produse care au fost fabricate special dupa dorința clientului ( exp. a solicitat fabricarea unei produs care difera de dimensiuni standarde).
In situatia mentionata mai sus, clientii pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsele cumparate in aceeasi stare in care le-au primit.
Cosmetice, produse de masaj, produse spa:
- cu eticheta originala;
- cu toate accesoriile aferente;
- fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura;
- ara ambalaj deteriorat, zgarieturi
- sa fie sigilate
Aparate, mese de masaj si de realbiltare, spaliere, saltele, taburete, scaune, corpuri geomtrice, ventuze, pietre vulcanie:
- cu eticheta originala;
- cu toate accesoriile aferente;
- cu certificatul de garantie, in original;
- fara urme vizibile de deteriorare;
- fara interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele;
- fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, socuri mecanice/ electrice.
Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.
Procedura de returnare
1. Renuntarea la comanda se notifica in scris catre S.C. Zoldvadasz International S.R.L. trimis prin email lainfo@mese-de-masaj.ro, semnat de catre Cumparator.
sau
telefonic la 0746 159 839 pentru a ne anunța că doriți returnarea produselor.
Pentru orice probleme vă rugăm nu ezitați să ne contactați!
Mai jos aveti un model pentru retur:
CATRE ,
S.C. ZOLDVADASZ INTRENATIONAL S.R.L.
Va informam prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse :
-
-
-
-
Comandata pe data de ......................
Primita pe data de ............................
Adresa consumatorului ( cumparatorului ) ....................................................................................
Nr. de telefon al consumatorului ..................................................................................................
Nr. factura ..........................................
Semnatura, Data,
2. Asigurațivă că produsul returnat corespunde tuturor condițiilor enumerate de mai sus
3. Ambalați corespunzâtor produsul pentru a evita de orice fel de socuri care poate afecta în timpul transportului.
Produsele care ajung retur în forma deteriorată datorata ambalarii necorespunzătoare nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
3. Chemați un curier dupa placul Dvs. si expediați coletul la următoarea adresă:
SC Zoldvadasz International SRL
Loc. Sfăntu Gheorghe, Str. Jozsef Attila, Nr. 28B Loc. Sf[ntu Gheorghe
Tel. 0746 159 839
4. Contravaloarea produselor vor fi rambursate in termen de 14 zile prin Banca cu ordin de plata sau prin Curier.
Nu uitați că puteți opta si la:
1. înlocuirea produsului
2. la schimbare produsului cu un alt produs
Dacă produsul (produsele) nu respectă întocmai condițiile menționate de mai sus, își rezervăm dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului.
TELEFONUL CONSUMATORULUI:
0800 080 999 linie telefonica cu apelare gratuita din reteaua ROMTELECOM
Adresa site-ului Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor:
Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Covasna
Adresa: Sfântu Gheorghe, str. Gabor Aron nr. 1, cod 520003
Telefon: 0267 312 297
Fax: 0267 318 752
E-mail: reclamatii.covasna@opc.ro
Pagini oficiale pentru Solutionarea alternativa a litigiilor:
ANPC - SAL https://anpc.ro/ce-este-sal/
CE - SAL https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO