Politica de anulare a comenzilor.
Produsele achiziţionate la distanța de pe site-ul https://mese-de-masaj.ro/ se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunța la cumpărare, fără penalităţi și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului său de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
Cheltuielile de expediţie vor fi suportate conform Ordonanţei 34/2014 “Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma înapoiată clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achiziţie a produsului.
Sunt exceptate de la dreptul de returnare bunurile care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator (de exemplu, produsele deschise sau alte bunuri care intra în contact direct cu pielea), stipulat în art. 16 lit. e al DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ŞI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare şi nu ne permite re comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. Aceste măsuri sunt specifice produselor cosmetice întrucât termenul de valabilitate al acestora se calculează începând cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de viruşi prin transferul produsului altei persoane.
În cazul exercitării a dreptului de denunţare unilaterală a contractului de către consumator în condiţiile art. 7, comerciantul are obligaţia să ramburseze sumele plătite de consumator fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 de zile de la data denunţării contractului de către consumator.
Rambursare sumelor se face prin Bancă cu ordin de plată sau prin Curier.
În cazul solicitaţii unui alt produs se va achita diferenţa de preţ.
SC Zoldvadasz Internaţional SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat iniţial. Costurile de retur şi de transport pentru produsul produsul returnat şi cel înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către consumator.
Acest drept nu poate fi invocat în cazul produselor ridicate/cumpărate fizic de la magazia noastre, pentru care a fost făcută probă (ori instalarea/ansamblu), la produse care au fost fabricate special după dorința clientului (exp. A solicitat fabricarea unei produs care diferă de dimensiuni standarde).
În situaţia menţionată mai sus, clienţii pot returna, în termenul prevăzut mai sus, produsele cumpărate în aceeaşi stare în care le-au primit.
Cosmetice, produse de masaj, produse spa:
- Cu eticheta originală.
- Cu toate accesoriile aferente.
- Fără urme de utilizare, fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzura.
- Ara ambalaj deteriorat, zgârieturi.
- Să fie sigilate.
Aparate, mese de masaj şi de reabilitare, spaliere, saltele, taburete, scaune, corpuri geometrice, ventuze, pietre vulcanice:
- Cu eticheta originală.
- Cu toate accesoriile aferente.
- Cu certificatul de garanţie, în original.
- Fără urme vizibile de deteriorare.
- Fără intervenţii neautorizate sau care nu respecta indicaţiile de utilizare ce însoţesc produsele.
- Fără ambalaj deteriorat, zgârieturi, şocuri mecanice/electrice.
Dacă produsul returnat a fost însoţit de un cadou, se returnează şi respectivul cadou.
Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea unui retur în cazul unor retururi repetate săvârşite de client şi în cazul în care produsele returnate nu îndeplinesc condiţiile de retur prevăzute mai sus.
Procedura de returnare.
1. Renunţarea la comanda se notifica în scris către S.C. Zoldvadasz Internaţional S.R.L. trimis prin email lainfo@mese-de-masaj.ro, semnat de către Cumpărător.
Sau
Telefonic la 0746 159 839 pentru a ne anunța că doriți returnarea produselor.
Pentru orice probleme vă rugăm nu ezitați să ne contactați!
Mai jos aveţi un model pentru retur:
CĂTRE,
S.C. ZOLDVADASZ INTERNAŢIONAL S.R.L.
Vă informăm prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:
-
-
-
-
Comandata pe data de...
Primită pe data de...
Adresa consumatorului (cumpărătorului)...
Nr. de telefon al consumatorului...
Nr. factură...
Semnătura, Dată.
2. Asiguraţi-vă că produsul returnat corespunde tuturor condițiilor enumerate de mai sus.
3. Ambalați corespunzător produsul pentru a evita de orice fel de şocuri care poate afecta în timpul transportului.
Produsele care ajung retur în formă deteriorată datorată ambalării necorespunzătoare nu vor putea beneficia de garanţia returnării.
3. Chemați un curier după placul Dvs. şi expediați coletul la următoarea adresă:
S.C. Zoldvadasz Internaţional S.R.L.
Loc. Fotoș, Str. Principală, Nr. 43C, Jud. Covasna, Cod 527097.
Tel. 0746 159 839.
4. Contravaloarea produselor vor fi rambursate în termen de 14 zile prin Bancă cu ordin de plată sau prin Curier.
Nu uitați că puteți opta şi la:
1. Înlocuirea produsului.
2. la schimbare produsului cu un alt produs.
Dacă produsul (produsele) nu respectă întocmai condițiile menționate de mai sus, își rezervăm dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului.
TELEFONUL CONSUMATORULUI:
0800 080 999 linie telefonica cu apelare gratuita din reteaua ROMTELECOM
Adresa site-ului Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor:
Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Covasna
Adresa: Sfântu Gheorghe, str. Gabor Aron nr. 1, cod 520003
Telefon: 0267 312 297
Fax: 0267 318 752
E-mail: reclamatii.covasna@opc.ro
Pagini oficiale pentru Solutionarea alternativa a litigiilor:
ANPC - SAL https://anpc.ro/ce-este-sal/
CE - SAL https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO