Mese De MasajMagazin online cu produse de masaj si cosmetica din ingrediente naturale

Intrebari frecvente.

CUM COMAND?

Pentru a cumpara produse din magazinul nostru on-line, accesati categoriile de produse care va intereseaza si adaugati produsele dorite, fiecare separat, in cosul de cumparaturi. Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare.

Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta " Comandand produsele din cos si bifand caseta, sunteti de acord cu termenii & conditiile si politica de confidentialitate a datelor cu caracter personal! "

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton, veti primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

CUM PLATESC?

Plata produselor se poate face in doua feluri:

- Plata ramburs - plata se face la livrare, cand primiti coletul cu produsele comandate la curier.

- Ordin de Plata - in cazul in care doriti plata prin banca, plata anticipata, atunci pe baza comenzii DVS. trimitem o Factura Proforma, conform caruia puteti sa efectuati plata in contul tiparit pe factura.

La anumite produse, de exemplu care nu se afla pe stoc sau se fabrica numai pe baza de comanda, se solicita un avans de 50 % din pretul produsului/produselor, cu plata prin ordin de plata. Detaliile il veti discuta cu un reprezentant al firmei noastre, prin telefon.

AM DE PLATIT TAXE DE TRANSPORT LA CURIERAT?

DA, taxele de transport sunt suportate de catre Cumparatori. Preturile afisate pe internet contin TVA, DAR NU CONTIN TAXELE DE TRANSPORT. Taxele de transport depinde de greutatea coletului.

Colet de 1-2 kg taxa de transport este 25 Ron.

Colet de 3-5 kg taxa de transport este 28 Ron.

Colet de 6-10 kg taxa de transport este 30 Ron.

Colete intre 11-15 kg taxa de transport este 35 Ron.

Colet intre 16- 20 kg taxa de transport este 45 Ron.

Taxa de transport in cazul unei mese de masaj portabil pliabil este de 75 Ron.

La coletele cu greutate mai mare de 20 kg, taxele de transport se comunica dupa un calcul prealabil (dupa cantarire colet).

Taxa de transport in cazul unei masa de masaj cu schelet fix (cele de examinare, de reabilitare, spaliere, cusca Ugul, bara de mers paralele, scaune ginecologice) este intre 450 - 550 Ron (aceste taxe variaza in functie de destinatie).

Preturile mentionate de mai sus contin TVA.

In localitatea Sfantu Gheorghe livrarea este gratuit. Comenzile primite in cursul saptamanii, se livreaza in ultima zi a saptamanii, adica Vineri.

IN CAT TIMP PRIMESC COLETUL? CARE ESTE TERMENUL DE LIVRARE?

In cazul curieratului la produsele existente pe stoc, termenul de livrare este intre 24- 72 de ore. Termenele de livrare mentionate se refera numai la produsele existente pe stoc. In momentul confirmarii comenzilor, stocul disponibil este adus la cunostinta clientului si specificat in acest caz si termenul de livrare.

Comenzile primite prin intermediul site-ului https://mese-de-masaj.ro/ sau telefonic, sunt procesate si confirmate telefonic in max. 24 de ore.

Comenzile primite Vineri dupa ora 12.00, Sambata si Duminica sunt confirmate telefonic Luni dupa ora 9.00.

Fotografiile afisate au caractere orientative. In cazul in care producatorul isi schimba eticheta, forma, continutul sau cutia produsului, aceste modificari o sa fie expuse pe site, si o sa fie adusa la cunostinta cumparatorului telefonic in momentul confirmarii comenzii. Nuantele unui produs (exp. Culorile meselor de masaj) pot fi diferite fata de cele reale in functie de calitatea culorilor redate de monitorul dumneavoastra. Toate promotiile prezente pe www.mese-de-masaj.ro sunt valabile in limita stocului disponibil.

AM POSIBILITATE LA "SCHIDERE COLET LA LIVRARE"?

DA - Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!

La comenzile efectuate pe site-ul https://mese-de-masaj.ro/ poti opta sa platesti numai dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Cand plasezi comanda, solicita deschiderea coletului pe site, la rubrica -MENTIUNI- iar cand primesti coletul, nu uita sa soliciti curierului deschiderea pachetului, pentru a putea verifica continutul coletului.

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca ai primit acel produs pe care ai comandat, daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare, nu ai primit ce ai comandat, sau prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda.

Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

Cine achita transportul?

In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de catre cumparator.

Daca comanda a fost achitata online, si ai constatat nereguli la deschiderea coletului, suma achitata va fi restituita in contul din care s-a efectuat plata.

CE TERMEN DE GARANTIE PRIMESC?

Beneficiati de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor pentru toate produsele vandute si livrate de catre firma noastra, Lege nr. 449/2003 prin OUG 140/2021.

Garantia standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achizitiei.

Termen de garantie este mentionata in descriere, la fiecare produs in parte.

Durata medie de utilizare la mese, scaune, incalzitor etc. Este intre 1- 4 ani.

Produsele existente pe acest site sunt vandute numai pe teritoriul Romaniei. Comenzile facuta din alte tari sunt sterse automat din sistem.

CE SE INTAMPLA CU DATELE MELE PERSONALE?

GDPR - PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL.

Datele prelucrate in scopul de Contractarea si incheierea contractelor cu clientii sunt

- Numele si prenumele.
- Adresa de livrare.
- Numar de telefon.
- Datele de facturare.
- Adresa de email.

Transferul datelor personale catre terti.

Datele personale sunt furnizate altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare.

Aceste companii sunt firmele de transport, (Curierat GLS, DPD) in scopul livrarii produselor. Aceste date transmise sunt:

- Adresa de livrare.

- Numele, renumele.

- Numar de telefon.

Dupa caz, putem oferi acces la date cu caracter personal ale dvs. urmatoarelor categorii de destinatari:

- Furnizor de gazduire (un site web si un manager post office Micora Net KFT Ungaria, Server https://www.hetzner.com/?country=us).

- Furnizorii de servicii contabile externe (S.C. Conta S.R.L.), program de facturare Smart Bill, sau juridice.

Mai detaliat legat de Prelucrarea datelor cu caracter personal gasiti accesand linkul https://mese-de-masaj.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/

CUM ANULEZ O COMANDA?

Produsele achizitionate la distanta de pe site-ul https://mese-de-masaj.ro/ se pot returna conform O.U.G. 34/2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 “Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.

Sunt exceptate de la dreptul de returnare bunurile care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de exemplu, produsele deschise sau alte bunuri care intra in contact direct cu pielea), stipulat in art. 16 lit. e al DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN SI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.

Produsele achizitionate la distanta de pe site-ul https://mese-de-masaj.ro/ se pot returna conform O.U.G. 34/2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 “Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.

Sunt exceptate de la dreptul de returnare bunurile care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de exemplu, produsele deschise sau alte bunuri care intra in contact direct cu pielea), stipulat in art. 16 lit. e al DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN SI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.

In cazul exercitarii a dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile art. 7, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Rambursare sumelor se face prin Banca cu ordin de plata sau prin Curier.

In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret.

SC Zoldvadasz International SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Costurile de retur si de transport pentru produsul produsul returnat si cel inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre consumator.

Acest drept nu poate fi invocat in cazul produselor ridicate/cumparate fizic de la magazia noastre, pentru care a fost facuta proba (ori instalarea/ansamblu), la produse care au fost fabricate special dupa dorinta clientului (exp. A solicitat fabricarea unei produs care difera de dimensiuni standarde).

In situatia mentionata mai sus, clientii pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsele cumparate in aceeasi stare in care le-au primit.

Cosmetice, produse de masaj, produse spa:

- Cu eticheta originala.
- Cu toate accesoriile aferente.
- Fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura.
- Ara ambalaj deteriorat, zgarieturi.
- Sa fie sigilate.


Aparate, mese de masaj si de reabilitare, spaliere, saltele, taburete, scaune, corpuri geometrice, ventuze, pietre vulcanice:

- Cu eticheta originala.
- Cu toate accesoriile aferente.
- Cu certificatul de garantie, in original.
- Fara urme vizibile de deteriorare.
- Fara interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele.
- Fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, socuri mecanice/electrice.

Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.

CUM RETURNEZ UN PRODUS? - PROCEDURA DE RETURNARE.

1. Renuntarea la comanda se notifica in scris catre S.C. Zoldvadasz International S.R.L. trimis prin email lainfo@mese-de-masaj.ro, semnat de catre Cumparator.

Sau.

Telefonic la 0746 159 839 pentru a ne anunta ca doriti returnarea produselor.

Pentru orice probleme va rugam nu ezitati sa ne contactati!

Mai jos aveti un model pentru retur:

 

CATRE.

S.C. ZOLDVADASZ INTRENATIONAL S.R.L.

Va informam prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

-

-

-

-

Comandata pe data de...

Primita pe data de...

Adresa consumatorului (cumparatorului)...

Nr. de telefon al consumatorului (Cumparatorului)...

Nr. factura.

Semnatura, Data.

 

2. Asigurati-va ca produsul returnat corespunde tuturor conditiilor enumerate de mai sus

3. Ambalati corespunzator produsul pentru a evita de orice fel de socuri care poate afecta in timpul transportului.

Produsele care ajung retur in forma deteriorata datorata ambalarii necorespunzatoare nu vor putea beneficia de garantia returnarii.

3. Chemati un curier dupa placul Dvs. si expediati coletul la urmatoarea adresa:

SC Zoldvadasz International SRL.

Loc. Sfantu Gheorghe, Str. Jozsef Attila, Nr. 28B Loc. Sfantu Gheorghe.

Tel. 0746 159 839.

 

CUM PRIMESC INAPOI VALOAREA PRODUSELOR RETURNATE?

4. Contravaloarea produselor vor fi rambursate imediat dupa primirea produselor returnate (in cazul in care indeplinesc conditiile de returnare) sau max. In termen de 14 zile, conform legilor in vigoare, prin Banca cu ordin de plata sau prin Curier.

Nu uitati ca puteti opta si la:

1. Inlocuirea produsului.

2. la schimbare produsului cu un alt produs.

Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate de mai sus, isi rezervam dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur - retur cade in sarcina clientului.

ANPC 

TELEFONUL CONSUMATORULUI:

0800 080 999 linie telefonica cu apelare gratuita din reteaua ROMTELECOM

Adresa site-ului Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor:

http://www.anpc.gov.ro

SOLUTIONARE ON-LINE A LITIGIILOR

Pentru soluționare online a litigiilor accesați:

Siteul oficial al Uniunii Europene:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO

                                                 SAU

Siteul oficial al ANPC - SAL:

https://anpc.ro/ce-este-sal/

 

 

Coş
Coşul e gol. Golirea cosului